Å tuppen han gal

Tuppen på westmans talar om att det är morgon ... han har gjort det de senaste timmarna. Jag har nyss varit ute med hundarna. Blir nog riktigt varmt idag. Jag jobbar till 17.30, sen blir det någon timmes promenad, efter det brukar jag vara rätt hungrig så jag vevar ihop nåt att äta.. och efter det är liksom fredan slut. Jag brukar va rätt trött på fredagen efter jobbet, så jag är glad om jag orkar vara uppe till 22. Jag blir irriterad över att det inte blir styckeindelningar på det jag skriver... eller rättare sagt när jag publicerar. Vart försvinner mellanrummen mellan styckena när man trycker på spara och publicera? Det skulle jag vilja veta. Nu ska jag i duschen en vända. Fyll dagen med nåt värt! Gomorron

Kommentarer
Postat av: liz

jo hon har halti på henne

Postat av: Jennü

sv: Ja du jag har ingen aning... Prova göra två hopp innan du skriver igen, och kolla på Förhandsgranska innan du publicerar:)

2010-08-14 @ 15:34:26
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0