Dagen började med sol

Morgonpromenaden avnjöts i sol. Mitt på dagen var jag ute med Paddy och klickertränade. Då hade det börjat mulna på. Gu va han är duktig Paddy. Inkallningen är han skarp på. Att gå fint både med och utan koppel sitter som ett smäck (utan störning) och att sitta och stanna kvar går kanon. Han söker kontakt mer och mer. Första veckan jag hade honom fick jag aldrig ögonkontakt med honom, men nu tittar han ofta.

För en dryg timme sedan blev det på med regnkläder för en promenad. JÄdrar vad det regnar!! Fast... vi hade ju regnkläder alla tre, så det var helt ok. Vi var ute 45 minuter, och nu ligger de och gnager på ben. Själv väntar jag på Hannah. Vi ska gå och handla för middagen, sen sover hon över här :)

I morrn jobbar jag, men börjar inte förrän 11.45 :)

Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0