In i dimman

Huvva så trött jag är. Har varit ute sista svängen med hundarna så nu ska vi krypa isäng här. Den här dagen har varit en bra dag. Känns som att jag fyllt den med värda grejjer. Skönt att gå isäng när det känns så :)

Synen på högerögat är oförändrad..... men jag hoppas att jag under helgen kommer att märka nån förbättring :)
Hoppas på bra väder i helgen åxå, så man kan vara ute och fota lite bland annat.

På söndag drar Pernilla till Rhodos, och på måndag kommer Hannah hem från cypern. När ska vi få ihop den där surströmmingskvällen??

Nä... nu ska jag kliva in i dimman.

gonatt

Kommentarer
Postat av: Annica

Jo, den ser vi fram emot.... :)

2010-08-27 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0