Ledig torsdag

Vaknade 8.15 ... lagom tid att kliva upp :) Kokade kaffe som jag drack med en rejäl skvätt grädde som vanligt. Hundarna ligger alltid kvar i sängen medans jag dricker kaffe (ja, Kelly kan ta en sväng till vardagsrummet och ligga i solstrålen) men de väntar för de vet att det blir ingen promenad förrän jag druckit upp kaffet. Efter kaffetåren blev det en timmes promenad. Riktigt varmt idag. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt..... för min del får det gärna vara lite svalt ute. Nu ligger hundarna och gnager på ben. Jag har varit ner i tvättstugan... tvättmaskinen var upptagen så jag får springa ner om en stund och kolla om den är klar. Senare idag ska jag träna med hundarna.... sen blir det nån längre promenad mot kvällningen.Det är det enda jag har planerat för idag. :)

Kommentarer
Postat av: Liz

Falkträsket här i Skellefteå får man ha hund och det är allmänplats , men jag vet att de flesta badplatser så får man inte det

Postat av: liz

På falkträsket är många där med sina hundar. Det finns ingen skylt om att man inte får ha hundar där , men det finns det på andra allmäna badplatser. Sen så har jag han alltid kopplad då vi badar aldrig att jag skulle släppa han lös då det finns hundrädda människor

2010-08-12 @ 14:24:41
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0