Lodrät promenad.

Efter att ha jobbat klart, gick jag hem, bytte om, och gick sen ut med hundarna. Jag tänkte gå den vanliga rundan på 40 minuter eftersom jag gick en timme drygt i morse.... men när jag kom fram till slalombacken tänkte jag lite spontant: Vi tar slalombacken, nerifrån och upp. Sagt och gjort... men jädrar i min lilla låda så brant det är. Det syns inte riktigt på bilden men... synd jag inte hade kameran med mig, jag fotade backen från sovrumsfönstret när jag kom hem. Nåja, det var en saftig promenad i alla fall. Hundarna hade slips när vi kom upp, eller var det tungorna som hängde? Sen gick vi bilvägen ner... när vi kom nästan längst ner så brakade det förskräckligt i skogen. Bara det inte är en björn tänkte jag, för jag har INGET kräm kvar i bena att springa med. Som tur var så var det ingen björn... eller... åtminstone så såg jag ingen. Nu ska jag stöka till nåt att äta. Ha en bra kväll allihop, och fyll den med nåt värt. Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0