Men gud vilken dag!

Jag började den här dagen med att gå ut med hundarna, FÖRE kaffet, av den enkla anledningen att Paddy blivit risig i kistan inatt och sprutskitit ner vardagsrumsgolvet inklusive mattan. Så... ut med hundarna, Paddy sket 3 gånger på en kvart. Hem, ge Kelly mat, Paddy fick ingen mat av ovan nämnda anledning. Skura vardagsrummet, ut med mattan och tvätta med grannens högtryckstvätt, in och koka kaffe, prata med Pernilla i telefon eftersom vi bestämt att vi skulle åka till stan idag. Jag kände mig osäker att åka eftersom Paddy var risig... Men Nils lovade gå ut med dem under dagen, så jag åkte till stan ändå. På vägen in till stan ringde vi till Hannah och sjöng för henne. Hon fyller 19 år idag :) :)

Jag och Pernilla har kuskat runt, både på söder, inne i stan och på solbacken. Det blev en heldag kan man säga. Jag hade tänkt handla några grejjer då jag lix var inne i stan, men glömde vad jag skulle ha, så det blev inget.

Kl 17.30 var vi hemma, tog en promenad med Pernilla och Cilla ... eller... promenad och promenad. Pernilla och Cilla drev upp ett sånt jävulskt tempo så jag var tvungen jogga för att hinna med :)  men det var skönt.
Pernilla har nyss farit hem och vi har inte ätit nån middag nån av oss....

Paddy fick en dl att äta... han är hungrig men kan inte ge honom mer... få se hur han mår i morrn.

Nu ska jag slappa en stund i soffan med hundarna.

Hoppas ni haft en bra dag, och att ni fyllt dagen med nåt värt!
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Lotta, Leia & Zona

Inge kul med dåliga hundmagar, har tips om det inte blir bättre i magen! hör av dig isåfall :)

[email protected]



Tack för att du följer mig, och tack för dom fina komentarerna. Gillar att fotografera ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0