Pissväder

Jobbade till 18, kom hem, på med galonisarna :) både på mig och hundarna, sen iväg på promenad. Jag tänkte inte vara ute en hel timme eftersom det regnade och varken jag eller hundarna gillar regn sådär jättemycket. Jag gick och gick.... Paddy vägrade pinka. Jag förstod efter ca en halvtimme att han vägrade pinka med regnakappa på :) så... jag tog av den. Han pinkade men vägrade göra nr 2. Jag gick och jag gick.... inget hände. Till slut frös stackaren såpass att jag förstod att han aldrig skulle skita, så det var bara att gå hem. Det är bara att hoppas att det slutat regna när hundarna ska ut på sista rundan... annars kan det bli besvärligt inatt. Jag har inte på någon musik (har jag ytterst sällan för att inte säga aldrig) Inte på någon tv... Om det inte vore för tinnitusen skulle det vara så himla tyst och skönt. Middagen är intagen. Det blev grillad kyckling och kantarell-cr fr. Gott. Nu blir det väl att dö i soffan en stund.... och hoppas att det slutar regna nån gång. Lät ju som att det skulle bli bra väder i morrn... Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0