småkyligt

Halloj
Idag har det handlat om jobb till 17.30, sen hem, byta om, gå ut med hundarna 1.5 timmar, sprätta en kall öl, ta på mysbyxor och myströja.... och faktiskt småfrysa lite. Oftast tycker jag att det är varmt, och jag kan inte jobba i långärmat (kom jag att tänka på eftersom vi skulle beställa mer arbetskläder idag. Löns knappt att jag beställer en långärmad skjorta när jag aldrig kan ha det... det blir för varmt )  Men nu tycker jag att det är lite småkyligt faktiskt. Jag har pratat med Hannah idag.... på cypern är det 36 grader i skuggan..... där skulle jag garanterat klaga på att det är för varmt. Gör jag annat än klagar?? Jodå. Jag är ju ute med hundarna mycket :) :) :)

Kanske man ska ordna sig nåt att äta?! Ska gå i kylen och se vad jag har. Oliver och salami har jag i alla fall, det vet jag. Tja... varför inte äta det till fredagsmiddag?

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0