Stan

Idag har jag varit i stan med Pernilla. Men jädrar så fort dagen har gått... vi hann knappt nånting så var det dags att åka hem. Jag sprang in på Björkis och köpte lite olika tuggben till hundarna :) i övrigt så gjorde jag inte av med några pengar.. ja,... lunch på Tatung :) När jag kom hem så gick jag ut med hundarna och sen har jag inte gjort alltför mycket. Tror inte att jag ska göra så himla mycket mer heller. Idag fick jag kallelse för ögonoperationen. Den 24:de ska jag dit och gu va jag längtar. SÅÅÅÅ skönt det ska bli :) Jag funderar på att köpa en klicker att träna hundarna med. Tror att det kan vara en hit faktiskt. Blir inspirerad av bloggen: dontblamethebreedblamethedude.blogg.se Fantastiskt duktiga tjejer, med FANTASTISKT vackra hundar. Omg. Skulle vilja ha en :) Nu vaknade hundarna efter sin nap. Då ska vi umgås :) Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0