Utelåst!!

Blev nyss utelåst ute på gården. Gick ut för sista kvällspinket med hundarna. Vi brukar låsa dörren där nere kring 22, men jag tänkte att om jag lämnar dörren vidöppen så är det ju lugnt... dessutom är ju klockan så mycket så både grannen och Börje som bor i lgh under (vaktmästarn) har nog lagt sig. När jag stod borta vid häcken längst bort på gården hörde jag ytterdörren stängas. Jag såg en silhuett på insidan... Det var Börje som låste. - nej, Börje, lås inte, halvviskade jag. Hahahaha... sen kunde jag inte hålla mig för skratt. Inte hade Paddy pinkat heller. Jag gick en liten sväng så han fick pinka, sen blev det att knacka på Börjes köksfönster. Han kom i morronrock och öppnade ytterdörren. -Nattsuddare, sa han och skrattade. Pinsamt... fniss... Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0