Chulo



Det här är Chulo (jag döper om honom till Charley). Han blir näste medlem i min flock. Han kommer från Spanien och kan förhoppningsvis flyga hit i slutet av Januari :)

Idag är trycket helt ok. Har varit ute på några promenader med hundarna, tvättat, städat, ätit lax som jag varit sugen på så länge nu, och GUUUU va gott det var :) :) :) Till middag blir det nog lövbiff med vitlökssmör. Kanske en tomat bredvid.

Herregud, nu är det mindre än en vecka kvar innan vi drar iväg utomlands. Det känns alldeles förträffligt bra att kunna åka. Tur jag har Lukas och Nils som ska passa hundarna :)

Nu blir det en promenad med hundarna igen, innan det hinner bli alltför kallt för att gå ut. Nu är det -18 ... där nånstans går smärtgränsen för de här små liven.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0