Trallalla kvidevitt :)

Tänk sån skillnad det gör att ha rätt tryck i skallen :) Allt går ju så himla lätt, det spritter i bena och jag är så himla GLAD. Promenaderna med hundarna tar enbart slut för att hundarna är frusna, annars skulle jag kunna gå hela dagar. SÅÅÅ bra känns det nu :)

Jag njuter av varenda minut.... jag ska påminna mig själv då och då, för när man mått bra nån månad eller så, då glömmer man liksom bort att njuta ..... man börjar ta det gör givet på nåt sätt. Man skänker det inte en tanke.

Nästa vecka, på fredag. HASTA LA VISTA :) :) Då drar jag, Pernilla och Hannah till Gran Canaria :) Gud så skönt det ska bli!! Ser verkligen fram emot lata dagar vid poolen, och långa promenader på kvällarna. Vi har bestämt oss för att INTE åka på några utflykter, INGEN båttur. Vi ska BARA lata oss, sola, bada, dricka paraplydrinkar, prata., och MÅ BRA.

Nä... nu ska jag lägga mig och sova. Har sovit nåt så fruktansvärt mycket senaste veckan, det tar så himla mycket på kroppen att må som jag gjort.... sovit från strax efter 10 fram till halv 10 de flesta dagar. Kanske därför jag är så pigg nu :)   Träningen ikväll gick lätt. Springa dit och hem igen gick åxå lätt. De två entimmes promenaderna med hundarna har gått lätt. ÅÅÅHHHHHH I LLLOOOOOVE it :) :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0