Vackert men Kallt

Synd att när det är sol och vackert, ska det vara så nedra KALLT! Såna här dagar, när det är sol och klarblå himmel, det ser ut som ett vykort ute, då vill man ju gå långa promenader med hundarna. Men det funkar inte när det är -20 och kallare. Då måste det bli kortare varianter, sen sitta inne och kika ut på det vackra istället.

Svårt att begripa att för några dagar sen satt man i bikini, utomhus alltså :)  och det brände i skinnet (så till den milda grad att pannan blev smått brännskadad.... ja magen åxå för den delen)  Känns avlägset nu.

Nu är det dags att börja blicka fram mot nyårsafton. Mina planer är att laga god mat och umgås med hundarna :)  Ska försöka hålla mig vaken till tolvslaget så jag kan skriva Gott Nytt År-sms (som kommer fram på nyårsdagen nån gång) till mina tjejer och några bekanta (däribland hundtantsmaffian i stockholm m omnejd :) )

Nyårslöften har jag aldrig pysslat med, men däremot önskningar för det nya året. Så nu ska jag sitta och finslipa på önskningar inför 2011.

Ha en bra dag och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0