Blixtar och dunder

Holy smoke vad det åskade här för nån timme sen. Det brakade både länge och väl. Sen regnade det så jag trodde taket skulle komma in. Nåja, det klarade sig och det har slutat regna. Tack och lov ska jag säga, för jag ska snart ut med hundarna och jag har inte hunnit skaffa någon regnjacka till Paddy än. Han blir ju så himla frusen när han är ute i regnet. Få se om jag hinner förbi Rusta idag och inhandla :)

Kl 8 ska jag ta bussen till Burträsk för att hämta ut min bil från verkstan. Ett STORT hål i plånboken senare, ska jag in till stan, på ögonmottagningen och scanna ögat för andra gången. Tror inte att undersökningen kommer att visa på några nya sensationer, det är nog samma resultat som sist.

Nä nu är det dags att börja rotera ifall jag ska hinna med bussen.

Gomorron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0