Hemma igen

Men herregud så söt liten buss jag åkte med i morse till Burträsk. Det är som en vanlig buss fast i miniatyr, med 15 stolar. Tack gode gud för att det finns säkerhetsbälten i bussar kan jag åxå meddela. Bussen svängde av i bygdeträsk, mot kvarbyn.... jahapp tänkte jag... det blir alltså en utflykt. Det hade varit mysigt att åka den där vägen och titta på alla fina hus och stugor.... om det inte varit för att det skumpade och hoppade så förtvivlat. Jiiiises... det var värre än att sitta i baksätet på clion. Ibland kunde jag knappt hålla mig för skratt där jag satt och klöste fast mig i sätet...  kunde nästan förstå varför jag var ensam i den lilla lilla bussen... andra kanske har provat förut, och väntar hellre på nästa buss - den stora, vanliga.

Nåja, väl framme i burträsk hämtade jag ut min bil från verkstan. Massor med pengar fattigare åkte jag till stan på lassa. Scannade ögat och fick veta att läckaget inte ändrats i storlek, men synen var lite sämre. I augusti ska de skjuta laser i ögat och få stopp på läckaget :)  Tack, det blir bra!!!

Nu väntar jag att Pernilla ska anlända till bygdsiljum. Ska iväg till deras hus och fippla lite, sen ska vi gå en promenad med hundarna.

Goafton


Kommentarer
Postat av: Annica

Glöm det jag sa om att inte uppdatera så ofta....hm, jag behöver gå en datakurs så jag lär mig att lägga in rätt sida på favoriter och inte bara ett inlägg... :S Keep up the good work! :D

2010-07-27 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0