Man får inte klaga.....

När det är 25 grader varmt flera dagar i sträck får man inte klaga. VARFÖR??? Man blir ju tokig av värmen... det går inte vara ute, hundarna vill inte gå ut... man svettas bara man funderar på att röra sig. MEN MAN FÅR INTE KLAGA sägs det. Jag klagar ändå. Jag klagar när jag vill klaga.

Nu vill jag klaga för att det regnat hela dagen. Jag vill att det ska vara lite sol, men inte så himla varmt. Inget regn. Sol, lagom varmt, badtemperatur, glada människor, tillräckligt med glass på Westmans så att ingen blir utan, är det för mycket begärt?

Jag klagar när jag inte är nöjd. Jag klagar när jag tycker att det är för varmt. Jag klagar när jag tycket att det är för kallt. Jag klagar när jag tycker att det regnar för mycket. Capisch??!!

:)
gokväll


Kommentarer
Postat av: Jennü

Jag klagar när Marior inte skriver 6 sanningar om sig själv, men tydligen har tid att skriva inlägg där Mariorna bara klaga?!!D:< ;)

2010-07-26 @ 02:27:07
URL: http://jennuslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0