Men ÅÅÅHHHHH

Upptäckte när jag skulle handla efter jobbets slut, att mitt VISA-kort var borta. Men var kan det ha hamnat?? Letat som en galning här hemma, men har måst inse att det inte ligger här. Ringa och spärra kortet.... mhmm... ett telefonnummer med tre ettor. Kom ihåg att jag inatt satte simkortet i min gamla telefon, den där ettans knapp inte fungerar.....

Stänga av gamla telefonen, byta simkort till lånade telefonen som jag inte behärskar så värstans bra, ringa och spärra kortet. In på bankens sida och beställa ett nytt..... på datorn som smattrar och tuggar flera minuter med okända sysslor, innan den harvar sig in på sidan man beställt.

Nu har jag, tror jag, beställt ett nytt kort efter ha spärrat det gamla. Kan fortfarande inte smälta att det gamla är borta.... vart fasen tog det vägen?

Nu ska jag ut med hundarna en sista sväng innan det är dags att koja. Hoppas att sömnen blir bra mycket bättre inatt än förra natten. I morrn blir det jobb igen.

Hoppas ni får sova gott och att solen lyser på er i morrn.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0