20 Minus



Nu håller jag tummarna för att overallerna dyker upp PRONTO!! Det börjar bli såpass kallt att läderkopplen blir stenhårda när man kommer ut, och Paddygubben behöver mer än en liten stickad tröja. Jag har mailat företaget jag har beställt overallerna av, och tydligen har paketet snurrat bort sig på posten, för de hade skickat paketet den den 19:de. Om inte paketet går att få tag på så ska de skicka ett nytt, vilket åxå tar några dagar. Ogilla!

I övrigt så har jag för första gången måst ställa in träningen. Mår fortfarande inte bra efter fredagens yrselanfall... kroppen tar sån stryk så det liknar ingenting. Vila, vila och vila. Så ser det ut här. Hundarna stannar glatt inomhus, De springer bara ut och pinkar små snabbisar, sen in igen. Vi har tränat desto mer härinne. Nästan all torkad lever är slut :)  Måste köpa och torka mer. Håller på att lära hundarna att städa. Att plocka upp leksaker och ben och lägga dem i en hink. Kommer nog att gå åt x antal torkade leverbitar :) :)

Ha en bra första adventskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0