Kärlek

Vilken underbar helg :)
Hannah har sovit här i helgen. Det är så himla härligt att få umgås... tänk.... för några år sedan umgicks man i princip dygnet runt med Pernilla och Hannah... nu är det inte så längre. Nu är de vuxna och har egna liv. Då har man ju lixom lyckats :) Men det är härligt att få träffas och rå om tjejerna ibland.

Idag var det sådär kanonhärligt väder igen. Klarblå himmel, sol, gnistrande snö. Morgonrundan blev väldans kort eftersom Molly är oerhört frusen än så länge. Frampå dagen när temperaturen stigit i solen, gick vi iväg till slalombacken så de fick springa lösa som vanligt.

Nu på kvällskvisten blev det tvåtimmarspasset på Martinsons. Nu är jag trött, ska bara ut med hundarna en sista pinkrunda, sen blir det sängen. I morrn och på tisdag ska jag på lassa och spruta xalatan i örat. Senaste veckan har inte varit precis kul, hoppas nästa känns bättre :)

Nu ska jag berätta nåt för er :)

Jag är så himla stolt över min lillebror Roland. Älskade lillebror. Välkommer tillbaka :) :) :)
Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0