tisdagstankar

Då börjar tisdagen rulla mot sitt slut. Idag har jag tränat med hundarna, klickat in Molly, torkat lever i ugn, tvättat några maskiner, varit ute några promenader, varav en där  jag koppeltränade Molly. Nu på kvällskvisten var det core, och nu lyssnar jag på hundarna som ligger och gnager på ben. Om en stund ska jag ut med dem en sista sväng, sen blir det sängen.

I morrn ska jag börja jobba kl 10. Börjar i vanliga fall 11.45 på onsdagar och då ska jag ha ätit lunch före. Blir bra att börja 10, tar då lunch kring 13.30, då blir eftermiddagen lite lättare. Om det inte är alltför kallt ska jag och Pernilla ta hundarna och dra på springrunda när jag slutar jobba.

I övrigt.... inget nytt :)
Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0