Fantastiskt

Tänk ändå vad många man har runtomkring sig som betyder mycket. Det kan faktiskt vara någon som man inte ens träffar speciellt ofta... men som betyder mycket ändå. Det kan vara något som någon sagt nån gång... som har stor betydelse i ens liv. Det betyder alltså att JAG kan ha stor betydelse i någon annans liv... utan att jag ens vet om det. ... för ingen säger rakt ut att man betyder mycket, förutom ens närmsta vänner. Det kan ju vara så att man gjort skillnad i någons liv utan att man vet om det. Visst är det coolt att tänka sig :)

Nu ska jag ta mina djupa tankar och gå isäng, är trött. I morrn ska jag egentligen vara ledig, men ska jobba från kl 13. Jag ska vara på lassa på fredag och missar några timmar där, därför ska jag jobba i morrn åxå. Måste nog sova nu pronto med andra ord. Sov gott allihop!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ett vänligt ord betyder mer än man tror, och värmer gott i själen både för den som säger det och den man säger det till. Kostar så lite, dessutom.

Kram!

2010-10-15 @ 19:44:53
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0