Lycka



Hundarna visade stor lycka igår när det snöade. Att få springa runt runt i snön är tydligen en hit, kanske borde man prova?! Paddys lycka var nog störst ändå. Första gången han ser snö :)  Kelly tycker det är jätteroligt en stund, sen går hon gärna in. Paddy hade nog kunnat vara ute och leka hela dagen. Han studsade runt på bakbenen och fångade snöflingor, jagade flingor som hann ner på marken, plus detta springande runt runt.

Jag jobbade 13-18 igår, blir väl nåt liknande idag. Jag jobbar egentligen 8.30-17.30 idag, men ska in på lassa, vara där kl 10, så jag kommer inte tillbaka förräns kanske kring 13..... då blir det att äta lite, gå ut med hundarna, sen jobba.

Efter jobbet kommer min kompis Annica hit. Vi ska surra, surra, surra och se Idol :)

Ha nu en bra dag allihop, och kom ihåg: Fyll den med nåt värt!
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Stina

du kan behålla henne... länge... ;)

2010-10-15 @ 14:11:55
Postat av: Ulrika

Jo vovvarna kan minsann konsten att roa sig i snön.

Själv roar jag mej med att se på hur dom roar sig...

Ha en mysig kväll och hälsa Annica!

2010-10-15 @ 19:47:10
URL: http://fabulousforty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0