Molly



I morrn flyger jag ner till Arlanda och hämtar Molly :) :) :)

Idag har jag: Började dagen med att promenera  till Pernilla och Nils. Där var vi ute i skogen och plockade granris bla. Sen blev det zonterapi i burträsk hos Anna. Jag och Pernilla fick även gå husesyn, vilket var jätteroligt eftersom jag sålde huset till Anna och hennes sambo Björn. Det är så härligt att just De har köpt det, jag är jättenöjd och glad :) :) De har gjort så himla fint i huset, och det var hur kul som helst att få se. Tack Anna!!

Efter husesyn och zonterapi (samt samtals och kuratorterapi) åkte jag och Pernilla hem, bytte om och drog iväg hundarna på en löptur. Det regnade och var inte alls trevligt väder, men det kändes skönt när man väl kommit in igen. Nu väntar man mest på att bonde söker fru ska börja, sen ut med hundarna och ISÄNG. Jag längtar efter att få gå isäng. I morrn hoppas jag på bra väder så man kan vara ute med hundarna ordentligt på dagen, ska försöka sova några timmar på dage åxå så man orkar med natten på Arlanda.

Nu ska jag steka en köttbit i väntan på tvprogrammet. Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själva! Så roligt att ni ville gå runt och titta, vi är sååå nöjda att just vi fick köpa huset:)

Lycka till i morgon hoppas allt går bra!

Kram

2010-10-27 @ 21:14:55
URL: http://annaskonstsida,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0