Paddy Cool & Co



Söndag och sol. Härligt. Minus att jag ska jobba idag förstås. Eller... det är rätt skoj faktiskt, så det gör inget. Snart kommer Pernilla och hämtar Milo, hon ska sköta om honom idag eftersom Hannah jobbar idag åxå. Alla som sett honom vill sköta honom, så det blir nog aldrig nåt problem att få hundvakt.

Idag ska jag försöka få till några bra bilder utomhus. Provade lite igår, men det är inte lätt att hålla styr på Milo och få honom med på bilderna .. fniss... han simmade ur bild hela tiden. Som mest kom bakdelen med :)

Ikväll är det träning igen. Kul !!! Ska länga på passet några låtar, så vi utnyttjar båda timmarna maximalt.
Nu blir det påtår, sen ska jag klä på mig, Pernilla är nog på ingång när som helst.
Ha en bra dag allihop, och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Anna

Förstår att alla vill sköta honom.. han är så söt. Dina hundar är verkligen jättefina:) Kram Anna

2010-10-10 @ 11:56:56
URL: http://annaskonstsida,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0