söndagkväll

Då var söndagen slut. Dagen började kl 8 med kaffe, sen gick jag morgonrundan med hundarna. När jag kom hem ringde Pernilla, hon hämtade mig och hundarna så att vi skulle kunna börja tapetsera. Vi jobbade på fram till kl 15, då tog tapeterna slut och i sanningens namn var jag rätt slut jag åxå. Vi promenerade hit till mig, satt och surrade ett tag, sen kom Nils och hämtade henne och jag dog i soffan en stund. Passade på att ringa Hannah också. Kl 18 var det dags att byta om inför söndagsträning. I vanlig ordning sprang jag bort till träningen, sen två timmars träning, sen springa hem igen. Väl hemma gick jag ut med hundarna på en gång . Nu sitter jag här, duschad och klar för sängen. Det blev visst ingen middag idag... men det funkar det med ... har ätit några ostskivor med smör på... mums :)

I morrn är det jobb, sen kommer Hannah hit på kvällen. Hon ska sova här, för på tisdagmorgon drar vi till Dorotea för att hämta lille Milo :) :)  Hoppas inte Paddy tror att det är en harunge eller nåt, för då slutar allt i en fars.

Nä, nu tror jag att det är dags att krypa isäng.
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0