Gårdagen

Söndagen lixom spurtade förbi i en jädra hastighet. Jag var och hjälpte Nils med den sista städningen inför Pernillas hemkomst, var ute och tränade med hundarna på eftermiddagen, sen följde jag med in till stan och hämtade en brun Pernilla :)  Hon blev så glad när hon kom hem och såg vad vi hjälpts åt med att göra i huset, så hon fällde en liten tår :)  Hannah och hennes kille Lukas har åxå hjälpt till, så med gemensamma krafter har vi gjort riktigt mycket :)

Sol idag åxå. Älgjakten börjar idag, så jag ska inte gå genom skogen när jag nu tänkte gå milen innan jobbet. Jag får hålla mig ute på vägen.

Hade en lustig dröm inatt. Jag hade en grupp småbarn i ett klassrum. Alla hade fått varsin klicker, och jag skulle lära dem att klicka för att få prata. De satt två och två... hahahahaha..... har man varit intensiv med klickerträning på hundarna kanske?

Ha en bra dag, och fyll den med nåt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0