Gomorron onsdag

Oj va dagarna går fort. Igår efter morgonpromenaden med hundarna, tvättade och städade jag bilen. Idag på förmiddagen kommer en spekulant och tittar på den. Förhoppningsvis får jag den såld. Hon kommer kring 10, så håll tummarna då.

Mitt på dagen tog jag en promenad bort till Pernilla och Nils hus. Hannah och hennes kompis Miranda var där och hade bakat bananpaj. Det blev en bit och en kopp kaffe, sen promenerade jag hem igen och tränade kontaktövningar med hundarna och klicker. Går jättebra :)

Igårkväll drog jag igång höstens core :)  Superhärligt att vara igång igen. Nu måste jag bara sätta ihop ett pass till på söndag då det är core-plus. 

Idag jobbar jag 11.45 - 18.00, sen blir det lite längre promenad med hundarna. Nu ska jag strax iväg på den vanliga 40 minuters morgonrundan :)

Ha en bra dag och kom ihåg att fylla den med nåt värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0