Gomorron Sol

Vaknade och såg att det var sol idag :)  Härligt!!! Nu väntar jag att Pernilla ska komma, vi ska promenera mils-rundan idag åxå. Sen blir det att tvätta någon tvätt, efter det lunch, sen iväg på jobbet. Jobbar 11.45-18 idag.

Igår var det 29 stycken på coren. Det var fantastiskt roligt!! Hoppas alla kommer tillbaka nästa tisdag :)

Igårkväll när jag kom hem efter träningen gick jag ut med hundarna, satt vid datorn en stund, småpysslade lite, gick ut med hundarna en sista pinkrunda, sen tänkte jag se "halv 8 hos mig" på datorn. Då fanns det plötsligt inget ljud. Vafan.... letade, googlade, kollade....  efter många om och men fick jag till det, men då var klockan så mycket så jag orkade inte se programmet. Det var bara att lägga sig och sova.

Nu ska jag dricka upp kaffet och ta på mig promenadstassen. Pernilla dyker snart upp.

Ha en bra dag och fyll den med nåt värt!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0