Hej Träningsvärk

Det känns i varenda muskel i hela kroppen. Söndagens tvåtimmarspass alltså. Skönt?!!  Och ikväll är det core... men det känns nog inte ont när man blivit varm??!!  Fniss

Morgonpromenaden avklarad. Frukost avklarad. Nu blir det att träna med hundarna inne en stund, sen ska jag iväg till Ånäset och besikta bilen. Wish me luck, för ikväll kommer ett par för att titta på bilen. Har den ju ute på blocket.... Hoppas de köper den. Jag har en annan grej på gång, men det är hemligt än så länge :)  Få se hur länge jag kan vara tyst om det. Spännande va??!!!! Hihihi

Nu tror jag att jag ska dra igång dammsugaren en liten stund. Sen får det bli kaffe.
Ha en bra dag!!

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0