Hej träningsvärk



Idag har jag lite träningsvärk efter core-passet. Igår kände jag inget, och var nästan lite besviken... men som sagt... idag behöver jag inte vara besviken längre. :)

Nu på morgonen har jag varit ute med hundarna en timme, jädrar va de kan springa :)  och nu ska jag veva ihop nåt att äta. Det är kanonväder ute, så kanske det blir milen senare idag. Ikväll är det hundträff igen, få se om det blir Paddy som får följa då eller....

Hon som skulle kolla på bilen igår kom inte. Hon hade blivit sjuk. Nåja... få se om hon dyker upp sen nån gång, eller hur det blir.

Nu frukost.
Gomorron

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag menar inge speciellt bara att han blir mer störd att hon går där bakom och börjar tjura och sakta ner

2010-09-09 @ 12:12:36
URL: http://www.wifeey.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0