men åååååhhhhhh

Hannah ska köpa världens sötaste lilla valp :)   bild kommer i morrn. Vi ska hämta den på tisdag :) Han ska hete Milo.

Min dag har varit kanon. Vilket väder!! Man blir lycklig ända in i själen. Jag känner livet i mig, som Madicken sa. I morse gick jag en kortare promenad än vanligt med hundarna. Vi stannade borta vid "planen" och jobbade med sök och lydnad. Ofta när man jobbar med hundar så undrar man: hur tänker de??  Nåja.. kul som sjutton var det, och hundarna var helt slut när vi kom hem.

Eftersom jag varit ledig idag har allt kretsat kring hundarna. Både mina och Hannas kommande valp :)  ska bli jättespännande. Ja.. åsså längtar jag tills jag får hämta min Molly såklart. Det blev en skogspromenad på eftermiddagen.

Kl 19 kom Pernilla springandes till mig, då var jag ombytt och klar för träning, så vi sprang tillsammans bort till Martinsons, körde core-passet på en timme, sen sprang jag hem. Nu har jag varit ute med hundarna en sista sväng, så nu ska jag glida ner i sängen. I morrn är det jobb igen.

Sov så gott inatt så hörs vi i morrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0