Mot Umeå

Idag ska jag och Hannah åka till Umeå. Vi ska gå på stan, köpa hundgrejjer, kolla på Åhlensrestaurangen där brorsand dotter Emelie gjort en väggmålning, äta lunch, sen åka hem igen. Hannahs Lukas ska vara hundvakt idag. Lukas kommer att få fullt upp veckan före jul. Då åker ju jag, Hannah och Pernilla utomlands och tanken är att han ska ha Paddy och Molly hos sig..... plus att de åxå har Milo då.... så det blir huset fullt av hundar :)

Nu sitter jag och dricker kaffe och tittar ut genom fönstret. Sagolikt vackert idag med. Hösten är magisk..... såå himla tjusigt.

Jo förresten, igår fick jag hem de stickade tröjorna jag beställt till hundarna. De blev jättefina :)  ska fota när jag får tillbaka kameran från Pernilla.... vilket borde bli i dagarna

Ikväll är det hundträff, och det blir Kelly som ska följa. Sist var jag ju ensam förutom En hund till som var där ca 10 minuter. Hoppas fler har lust och möjlighet ikväll.

Ha nu en bra dag, och fyll den med nåt värt.
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0