Smäller av

Gud så vackert det är ute idag, jag höll på att smälla av när jag tittade ut genom fönstret när jag vaknade. Alldeles vitt av frost på backen, en minusgrad, klarblå himmel och sol. Spegelblankt på sjön..... AAhhhhh !!! Det är SÅHÄR det ska vara!!!

Jag har skrivit efter stickade tröjor till hundarna, och jag hoppas att de dyker upp fort, för Paddy har ju aldrig upplevt nån vidare kyla och är frusen av sig lille gubben. Kelly fixar nog kylan bättre i vinter, men hon ska få ha tröja i alla fall :)  och Molly, hon kommer definitivt att frysa ihjäl om hon inte får kläder. Hon kommer i nov troligen, och då gäller det att ha en liten garderob åt henne.

Idag måste jag skura upp trädgårdsmöblerna och ta in dem. Nu är det bara att inse att man inte kommer att sitta ute mer. Har väl iofs inte suttit i dem sådär överdrivet många gånger.... ska skicka dem till Pernilla och Nils om de vill ha dem.... bättre att de kommer till användning.

Nu ska jag dricka upp kaffet, sen klä mig och gå ut med hundarna. Måste be Pernilla att jag får igen kameran så jag kan fota mer.

Ha en bra dag och kom ihåg att fylla den med nåt värt.

Gomorron

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din helg varit? :)

2010-09-26 @ 09:21:04
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0