VALDAG !!

Helgen spurtar förbi. I fredags for jag och hundarna till Pernilla och sov där. Lördagmorgon tog vi en timmes promanad, sen iväg till stan för div shopping. Kl 3 lämnade jag av Pernilla på jobbet och styrde hem till hundarna. Gick ut med dem en timme, tvättade lite, småfipplade, åt, sen åkte jag och hämtade Pernilla efter jobbet kl 21. Det var så jädra dimmigt att vi var inte hemma förrän 21.44. Då grejjade vi lite med det som var inhandlat under dagen, planterade några blommor mm. Sen isäng.  I morse fick Pernilla skjutsa hem mig och hundarna när hon åkte på jobbet. Väl hemma drack jag kaffe, sen gick jag morgonpromenad med hundarna och Cilla.

Nu blir det lite småfix här hemma, gå igenom några justeringar i kvällens core+-pass, sen när Pernilla kommer hem från jobbet ska vi gå och rösta, sy lite, äta, sen träna.

Nu en lite sen fukost

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0