Vilken dag!

Igårkväll fick jag ihop min nya säng från IKEA. En 160 cm skönhet utan skarv :) :)  Har sovit förträffligt inatt, gott om utrymme, även om Kelly hela tiden vill ha kroppskontakt och flyttar sig när jag flyttar mig. Paddy ligger stilla nere vid fötterna, så det har varit helt perfekt. Kommer att gå kanonbra att rymma en hund till :)

I morse började vi med en morgonrunda i lätt regn. Sen blev det städdag. Efter städning blev det en löptur med hundarna, en lång dusch (för att vara jag alltså, höll säkert på en kvart :)  )  Sen har jag softat hela kvällen. Stekte en köttbit, tog lite vitlökssmör till, och ett glas rött vin. Mums. Nu ska jag strax gå ut sista rundan med hundarna. Vet inte om det är maten, löpningen eller vinet som gjort mig trött, men trött är jag i alla fall. Det är ju en dag i morrn åxå, så jag ska krypa isäng snart.

I morrn hoppas jag på regnfritt, skönare vara ute utan regnkläderna, både för mig och för hundarna. Hoppas ni haft en bra dag :)

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Annica

Det har vi... :))

2010-09-25 @ 21:30:48
Postat av: Hilda

Ikea? :D kuuuul, köpte just garderober därifrån :)))

2010-09-26 @ 18:35:11
URL: http://dinhilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0