Gud så skönt :)



Vilket superhärligt väder!!!! Det är väl egentligen NU det är som mest perfekt. Inte FÖR varmt, ingen mygg eller brems, inga getingar :) Gud så skönt!!

Katy har flyttat, jag hoppas att någon tar sig an henne, som inte har andra hundar, för den personen kommer att få en lojal och superhärlig kompis :)

Här är det så ofantligt skönt att ha bara sitt eget gäng. Molly, Paddy, Kelly och Ziggy.... Gud vilka härliga hundar jag har... helt ofattbart :)   I  morgon är det sista gången på lydnadskursen med Kelly. Pernilla ska följa med, så hon ska försöka filma några snuttar :)

I morrn ska jag följa Pernilla in till stan, det ska bli skoj. Ska mellanlanda på apoteket i Btk och hämta ut mer medicin, sen har jag väl egentligen inga ärenden... bara strosa runt. Gud så skönt :)

Nu väntar jag på att det ska börja tv-program som är nåt att se. Ska passa på att träna lite med hundarna före...

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0