I give up snart

När man är så slut så att ögonen svider, öronen tjuter, energin är slut. NÄr man bara vill GE UPP. När tankarna hela tiden kretsar kring EN SAK. KATY MÅSTE HITTA ETT NYTT HEM!! Javisst hon är en drömhund, javisst hon är lättlärd, mysig, kramig, kelig, lekfull, busig...men ändå... Hon måste härifrån!!  NU har jag haft henne i snart två veckor, och det är bara för mycket. Nu orkar jag inte längre.

Det är bara Too much just nu. Katy, uppsägningen.. ja, det var visst inte mer, men för mig är det för mycket. Återigen påminns jag om att jag har en "kod" på arbetsförmedlingen... jag står inte till den öppna arbetsmarknadens förfogande. På det sättet jag påminns, är att jag inte kan söka bara vad som helst. Det funkar inte. Så, det blir begränsat.

Om det fanns ett arbete som gick ut på att promenera x antal mil per dag, så skulle jag söka det. Det funkar ju åtminstone när jag inte är inne i ett skov.

Nä, nu ska jag ta ut hundarna, sen gå isäng.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0