Lördag.... valborgsmässoafton.

Står och väntar på att perkon ska bli klar. Idag är jag uppe lite tidigt, ska åka in till Burträsk och möta upp Hannah som jobbar på OK idag. Jag ska ta med Milo hit, för han ska vara här tills i morgon. Hannah och Lukas ska på festligheter i Umeå hos Hannahs Best Friend Miranda. Hoppas ni får en kul kväll :)

Igårkväll kände jag mig yr och gick och la mig redan 20.00. Det var INTE alkohol som var orsaken, starkölen som jag lade i frysen på kylning, flyttade jag till kylen när den var kall. Kände mig inte i form helt enkelt. Hoppas jag är på benen hela dagen och kvällen som kommer....    Ska ju träna hundarna  :)  Har suttit och kollat youtube-klipp på bla fritt följ, så NU förstår jag hur det ska se ut, och det är ju en bit kvar innan vi är där :)  men jag är så himla sugen på att fortsätta träna.

Nu blir det kaffe här

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0