Milo är här :)



Nu har jag ätit, både varmrätt och efterrätt. Till varmrätt blev det grillad nötytterfilé med vitlökssmör, och till efterrätt blev det färska jordgubbar och grädde :)  Supergott!  Ölen som jag kylde igårkväll för att dricka, blev ju kvar i kylen för att jag blev yr och gick isäng tidigt.... Ikväll har jag druckit upp den :)  plus ett glas rött. Nu har jag funderat på att gå ut med hundarna, och sen gå isäng. Trist? .. tjaa... finns inte så mycket annat att göra. Helt värdelösa program på tvn, ORKAR inte träna med hundarna mer idag... så... äh.. bara att gå isäng helt enkelt.

I morrn hoppas jag på fortsatt bra väder så att man kan vara ute mycket. På eftermiddagen bär det iväg till Robertsfors för att fira lillebror. Han har i morgon varit nykter i 1 år !!! så det ska firas :)

Ut med hundarna och sen isäng. Så får det bli. Hoppas ni haft en bra dag, och att kvällen blir superb.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: gerd haggstrom

Krama lillebror.

Godnatt.

2011-04-30 @ 20:35:28
Postat av: Åsa

Det är värkligen värt att fira och uppmuntra din lille bror för att han varit nykter i ett år. För honom har nog detta år bestått av många stunder när det varit extra jobbigt. Å nu har han tagit sig i geonom det tyngsta. Det jobbiga kan ju finnas kvar ännu ett tag vissa gånger. Men det är bara att fortsätta stötta din lille bror

2011-05-01 @ 16:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0