olustigt

Har ni varit med om att ni skrivit och skickat ett mail och sen ångrat det ni skrev?  Det hände mig sent igårkväll. Jag är ibland så himla korkad så hälften skulle räcka. Jo, jag skrev ett kort mail idag där jag bad om ursäkt....  Det handlar inte om att jag skällt ut någon eller nåt, men jag har kläckt ur mig saker jag inte behövde.... onödigt helt enkelt. Riktigt onödigt.

Gårdagen var i övrigt bra. Började med morgonpromenad runt byn, sen blev det träning av hundar. Med Kelly ett pass i fotgående

http://www.youtube.com/watch?v=dOGKbNxBg8A 

med Paddy ett pass i att gå hyfsat och hålla kontakt

http://www.youtube.com/watch?v=qHsT8ZHNfKg

Jag minns inte hur man bäddade in filmerna.... därav att det blev länkar istället.  

Det blev 3 st timmespromenader i superhärligt väder åxå, så igårkväll var vi nöjda med dagen.  Idag är det jobb som gäller, så jag ska ut alldeles strax på promenad innan det är dags att gå till jobbet. Det verkar bli härligt väder idag åxå :)   I morgon ska jag jobba vidare med att träna Kelly i fotgående, ska även börja med Molly. Ziggy ska få lite miljöträning, vi ska sätta oss utanför ica en stund och kika på folk.

Nä, nu ska jag klä mig och gå ut...

Gomorron


Kommentarer
Postat av: jennika

Ja Maria, vet hur de känns:(

2011-05-02 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0