såhär känner jag mig åxå



Trött... sliten...   Det är lördag, klockan är 19.30 och jag skulle vilja göra kväll. Men.. det är väl bäst jag försöker vara uppe två timmar till... eller helst liite längre, för Hannah kommer efter att hon slutat jobba, så hon dyker upp efter 21.30 för att sova här.

Dagen har varit fullsmockad, promenader, träning av hundar, mer promenader, städning, tvätt, ännu mer promenader, hockey, ytterligare promenader.... strax en köttbit och ett glas rött.

Katy är fortfarande kvar. Det tar mycket energi det här och jag hoppas att rätt hem snart dyker upp. Hon är ju helt perfekt om det inte vore för det här med andra tikar.... fasen åxå...

Jag orkar inte tänka mer... jag är för trött....  Hoppas ni haft en bra dag och att ni får en bra kväll. Det är pub på vestmans, men jag ska inte dit. Förvånad någon??  Fniss...

Nä... ska börja fixa med mat.

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0