Tidig morgon.



Klockan är 10 över 6...... jag är uppe extra tidigt för att hinna gå ut med alla hundarna en ordentlig sväng före jobbet. De sover än de små liven och jag hällde just upp första koppen kaffe.

Jag somnade direkt jag la mig igårkväll, stoppade in öronproppar sen var det svart. Känner mig hyfsat utvilad nu, vilket jag inte gjort de senaste mornarna.  Skönt med fredag. I morrn måste jag städa, det har hamnat i skymundan en vecka och det märks. Så, i morrn är det städa och tvätta som gäller.

Idag kommer Pernilla hit och tar ut Katy kring 11. Själv kommer jag hem på lunch kring 13, sen slutar jag jobba 17.30. Fredagar är långdagar.... vilket brukar märkas på fredagkvällarna.

Nä, nu ska jag läsa norran.se och aftonbladet.se innan det är dags att börja gå ut med hundar.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0