Tjo flöjt



Idag har jag varit till stan... vilket inte sker sådär överdrivet ofta. Jag har shoppat dessutom, vilket händer ca en promille av de gånger jag är in till stan :) Det blev, två par skor, ett par foppa och ett par walkingskor, lite tuggben till hundarna, och ett nytt halsband till Ziggy, eftersom han tuggat sönder sitt förra :)  Jag, Pernilla och Hannah gick på stan. Det var kanonkul att gå på stan med tjejerna. Tyvärr var Hannah tvungen lämna oss kring 11.40 för att kuta iväg på jobb, hon skulle jobba på ok på kanalgatan. JAg och Pernilla gick och lunchade med Nina och Mikael, som vi träffade på stan, sen gjorde vi snabbt övriga ärenden vi skulle göra. Pernilla började jobba kl 15 på kiosken i Btk, så jag lämnade henne där och körde hem. Snabbt ut med Kelly, Paddy, Molly och Ziggy, sen upp med dem och ut med Katy. När jag var ute med henne kom de som skulle titta på henne.

Jag tror nog att de gillade henne, men känner mig tveksam till att de kommer att ta henne. Hon är så .... mycket... Too much kan man säga.... tyvärr.

Ikväll har jag så jävla tinnitus och så jävla feltryck i skallen. Ursäkta mina svordomar, men jag är så förbannat less på denna jävla meniéres sjukdom. Jo jag vet att alla har NÅGOT. Jag vet att många andra har det värre, både på längden och på tvären...men jag är så inni helvete trött på denna yrsel.

Såja.... då var det sagt. Jag är en av de mest positiva människor jag känner i övrigt, men ibland måste man bara få ..... tycka att situationen är förjävlig. Det är helt normalt och är alla människors rätt. Man KAN inte vara glad jämt... man KAN inte orka med alla situationer med ett leende på läpparna. Det vore endera omänskligt, eller ett spel. Livet är INTE så positivt jämt... och ingen har ens påstått att det SKA vara det. Så.... just nu är det inte det... men det är inte hela världen.. jag VET att det blir bättre... jag VET att det blir sommar... jag VET att det går över... jag VET att i morgon är en ny dag.  Jag VET att jag snart får gå isäng....

Jag vet åxå att det kommer att kännas mycket bättre en annan dag.... i morgon eller nästa dag... eller nästa... eller nästa... NÅN gång lättar det... DET ser jag fram emot.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Jannice

Tänker ofta på när vi jobbade ihop,det var verkligen roligt å jag minns det med glädje :) Hoppas att det känns bättre imorrn ,,Stoora kramen!



2011-04-16 @ 21:52:15
Postat av: Maria

Jag tänker ofta på det åxå Jannice, hahahaha... det var verkligen kul! Det var på den tiden när man var ung och inte hade Meniére som sällskap! Men.. äh... jag har det inte värst naturligtvis ,men ibland är det bara så nedra segt...

kram

2011-04-16 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0