Världens bästa Kelly <3



Har nyss kommit hem från lydnadskursen med Kelly. Jag är så stolt som en matte kan vara :) Alla på kursen är så imponerade av Kelly och den fullständiga kontakt vi har. Jag är imponerad själv åxå om sanningen ska fram. Kelly är helt otrolig....  hon håller ögonkontakt med mig i alla lägen, och då spelar det ingen roll vilka störningar som bjuds. Det är KUL att träna hund när det är så.  Nästa gången är sista gången, då ska vi få prova lite agilityhinder och några rallylydnadshinder, det ser jag fram emot. Har ju anmält Kelly till Rallylydnadskursen i maj :)

I övrigt idag, så har det varit promenader i härligt vårväder, träning av hundar ute på gården, Pernilla har varit här och promenerat med mig, hon åt åxå middag här. Det är så himla kul att umgås :)  Hannah har precis meddelat per telefon att hon bakat bullar :)

Strax en kvällsrunda x 2, sen möjligtvis tvn en liten stund.... sen är det nog hopp isäng som gäller.  Herr Meniére vägrar försvinna helt, men han har åtminstone lämnat mig delvis.... mår betydligt bättre idag, även om det inte är helt bra så är det skönt att känna sig åtminstone någorlunda.

Hej hopp för ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0