Allt förändras på ett ögonblick....

Det är ganska förunderligt.... hur saker och ting förändras... så snabbt. Livet lunkar på .... sen PLÖTSLIGT .... en nygammal vän dyker upp... eller.. en HELT ny vän dyker upp... Man HÖR nåt man inte hört.. av någon... Nåt nytt för en själv alltså.... man får VETA nåt som sagts.... OM en... som man inte hade en aning om.. men som man av olika anledningar fick reda på. Internet... mobiltelefoner... sms... Blogg... förunderligt va? ... förtal, skitsnack, hot, mordhot... ip-adress, mobilnummer.... inlästa mobilsvar... Sommar, värme, sol, härliga dagar.... ljuvligt liv... solnedgångar.... skratt, kompisar, minnen.... Swich... så dyker en orm upp... och allt blir omkullkastat och man tvingas se döden i vitögat... eller... ÅÅHHHHH... nån talar om att : JAAAG har ALLTID tyckt bra om dig!

Hur FAAAAAN ska man veta? HUR ska man tolka människor när de VÄGRAR säga sanningen?

I övrigt har den här dagen varit superb. Hannah ringde från Italien, så jag fick ett livstecken i alla fall.... ok.. jag skrev ett sms till henne att jag ville hon skulle höra av sig.. jag går sönder av saknad :) Att höra hennes röst gjorde min kväll :)

Även om jag hade en bra kväll redan innan, så steg nivån ca 150 % :) Jag har promenerat med hundarna, tvättat, dammsugat, tränat moves med Kelly... ja.. DET har dagen handlat om.. så jag är nöjd :) Nu håller det på att vara dags att gå ut med hundarna för att sen gå isäng. I morrn är det tidig morgon... så det gäller att vara uppe med tuppen :)

Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0