Lördag :)



Hoppas det är uppehåll nu idag, jag tänkte försöka filma lite hundträning.  Vi jobbar ju med lite nya moves, jag och Kelly :) 

Gud hur Molly ser ut under magen....  jag köpte ett schampo på apoteket igår, som jag blev rekommenderad. Jag tvättade henne direkt jag kom hem....   och det är klart, man ska inte förvänta sig positivt resultat på en gång... men det är då absolut inte bättre idag, tvärtom skulle jag säga.   Det blir att ringa veterinären på måndag.

Åhh... Idag ska jag ringa och prata mer med Hannah :)   Hon ringde ju igårkväll när hon var på Arlanda, men vi hann ju inte prata så himla mycket om resan. Hon har ju HUR mycket som helst att berätta... det ska bli helt underbart att träffa henne i morgon. Vi ska ha kalas för henne här i Bygdsiljum, hos Pernilla och Nils. Då kommer deras pappa m fru och smågrabbarna, deras farmor och farfar, faster m familj, samt Lukas Mamma :)  Vi ska fixa lite pajer och sallad till lunch :)

Nä, nu ska jag springa över på ICA och köpa Norran. Jag satte in en firarannons till idag :)

Ha en bra lördag allihop, se till att fylla den med något värt !

Gomorron

Kommentarer
Postat av: hannah

hahah de va inte bara du som hade satt in en annons i tidningen idag! :P

2011-08-27 @ 12:27:01
Postat av: Maria

Nä, jag vet :) Jag visste att pappa åxå skulle sätta in, det var väl kul :)

2011-08-27 @ 12:57:16
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0