Morgonkaffet

Då var det hux flux en ny dag igen.  Småregnar lite... har regnat rätt så hårt inatt har jag märkt... eller.. hört rättare sagt.  När jag blickar tillbaka precis ett år, så hängde regnet i luften, det var grått och mulet, och solen ville fram.... men orkade inte. Idag verkar den inte ens ha LUST att komma fram.  En annan sak som slog mig när jag blickade ett år tillbaka i tiden..... Då befann sig Hannah på Cypern!!! Men herregud vad hon reser och  har sig. Pernilla åxå för den delen. I början av oktober drar hon iväg till Barcelona en sväng.    Nåja... de ska passa på medans utlandet finns kvar. Man vet aldrig :)

Dricker mitt morgonkaffe i lugn och ro.  När tredje koppen är tömd, är det dags att gå ut med hundarna. Ingen av dem är speciellt förtjusta i regn, så det brukar bli rätt snabba svängar i vätan.   Lilla Molly får ha regnjacka... hon blir ju så frusen lill-stumpan.... hon har ju knappt nån päls

Nä... nu blir det medicinbryta och sen ut en sväng.

Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0