nä huvva... nu orkar jag inte mer....

Den här dagen har varit helt underbar, även om det regnat hela dagen. Morgonrundan var härlig, det regnade inte alltför mycket... mest bara ett stilla duggregn... och hundarna blev inte heller alltför störda av det. Jag har fipplat lite här hemma, burit ut tv-bänken som Ziggy pissade sönder och samman, städat lite... tvättat lite...   sen har jag tränat hundarna en hel del. Kelly har fått träna en del freestylemoment, Paddy har fått träna lite trix, och Molly har ÄNTLIGEN fattat att hon ska sätta båda tassarna på klossen :) :) :) Nu ska vi fortsätta i morgon :)  Idag har jag nog tränat lite VÄL mycket med dem.... men det är så svårt att låta bli :) :) :)

I morgon ska jag till Långviken och stå i en monter för Burträsk Hundklubb. Kom dit vettja :) 

Nu är det dags att krypa isäng här, ska bara ut med hundarna en sista runda. Blir nog bara ut på gården.... Är så himla trött.... ska bli skönt att krypa isäng.

Jo förresten, fick sms av Hannah :) Nu befinner de sig i ett varmt Berlin :) Oj vilket äventyr hon är ute på :) Lilla gumman :) :)  Jag hoppas hon har riktigt kul :)

Nä, nu orkar jag inte mer... nu vill jag gå isäng. Vi hörs i morrn.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Fanny

Roligt med freestyle, det skulle jag också vilja lära mig fast det är lite ont om såna kurser...

2011-08-06 @ 10:08:38
URL: http://livetmedtoby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0