Ny dag igen

Vaknar med 4 vovvar liggandes på mitt täcke...  försöker knuffa undan ett par stycken av dem, så att jag får lite mer täcke på kroppen...  Lyckades väl sådär.  Låg kvar en stund, sedan gjorde jag en ansats till att kliva upp....   Alla hundar blir ju så glada när de ser att man är vaken så det uppstod några ögonblicks gruppkram innan jag fick benen över sängkanten :)  Nu dricker jag en kopp kaffe innan det är dags för morgonpromenaden. Solen skiner från en klarblå himmel. Ytterligare en dag med sol alltså.  Har det någonsin varit en så här solig sommar någon gång?  Vad som är perfekt och har varit de senaste dagarna, är att det inte varit ALLTFÖR varmt, utan sådär lagom. Det är 16 grader nu, det blir perfekt att promenera i. :)

Idag har jag planerat åka iväg till hundklubben en sväng... i afton alltså. Då ska jag möta upp Hannah, som jobbar idag, och återlämna Milo. Tänkte passa på att ta med mig Paddy, så han får se klubben och träna ett par varv på både agilityplan och träningsplan :)  Ska bli kul!

I övrigt idag har jag inga direkta planer. Vi får helt enkelt se vartåt det bär :)  

Ha en bra dag allihop :)

Gomorron 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0