Ny dag, ny vecka....



Då var den en måndag igen...  och början på en alldeles ny vecka. I skrivande stund väntar jag på att perkon ska puttra klart så att man får i sig några koppar piggelinmedicin innan det är dags att gå på morgonpromenad. Pernilla kommer kl 9, vi ska följas och gå en runda. Längtar fortfarande tills Kelly är fit for fight och kan börja gå längre rundor.....

Resten av dagen har jag inte planerat upp i detelj.... ska kolla om det var idag min handläggare på fk kommer tillbaka.... eller om det var nästa vecka. Vill gärna få klarhet i om jag får fortsätta på westmans... annars måste jag ju skaffa nåt annat jobb.  Sjukersättning halvtid och stämpla halvtid.... DET ger inte mycket pengar i börsen kan jag säga. Det går inte ihop nånstans.

Nu tror jag att perkon puttrat klart.... dags att hälla upp !

Gomorron

Kommentarer
Postat av: sara

söta hundar :)

2011-08-15 @ 08:42:06
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0